Skräckfilmkväll med med grabzeeen och Sofia!

[Marielle; Det vore riktigt roligt faktiskt. Annars kanske jag tar och ringer dig, fast jag har bytt mobil och lost your number agaaain. Sorry. <333]

Japp, i kväll ska jag, Sofia, Max, Eddie, Cribba, Reu och Martin titta på skräckfilm @ Eddies place! :D 52 tums tv och soroundljud vare visst. Tror det där med ljudet iaf, vet inte vem som sa det.. Så nu ska jag gå och äta något och vid fem ska S och jag åka med hennes moder och åka och handla typ dricka och hyra några filmer. :) Har ju duschat just också, as skönt, haha, tog mig as långt tid att bli klar faktiskt. Och mitt hår är helt orange nu, typ.. Fast jag gillar det ändå? Skumt. Nu ska jag gå i alla fall, berättar väl mer i morgon! :D

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, det är lugnt. 073-0974495 :] <333

2008-09-19 @ 20:17:18
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0