Skräck och panik

Jag ska väl ta och berätta hur det blev i fredagskväll.

Vi hittade inte riktigt filmerna  vi skulle hyra, men det blev Seed of Chucky och Texas Chainsaw Massacre. Den första garvade vi oss igenom, lol på den asså. Den andra var liteee scary alltså. Vi borde sett den första, originalet. Men men, hursom helst runt halv elva någonting så åkte vi hem, och jag la mig rätt tidigt. Vid halv tre någonting (på natten) vaknar jag och ser en silhuett av en stor man brevid min säng. Händerna för ögonen och ett högt förjävligt skrik på mamma. Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv. Tårarna bara rann. Så nu kan jag inte sova på nätterna, i natt sov jag väl ungefär sex timmar. Jippi liksom. Nu vet jag att jag har skrivit uselt osv, förlåt. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0