orkar inte

[Marielle; Jag tycker det verkar bättre. Designen är enklare att fixa o så. Saknar dig så det gör ont.]


Jag faller längre och längre ner. Just nu står jag längre ner än på botten. Jag orkar bara inte.

och nu föll jag så långt jag bara kunde. jag trodde aldrig jag skulle komma tillbaka till den här punkten igen. men nu är jag här igen, och jag tror inte jag tänker försöka ta mig upp igen. för jag vet att snart är jag tillbaka på samma punkt igen. 67 dagar sen, och jag är där igen. varför finnas till ens?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kanske ska byta jag också, jag vet inte.



Vännen, du ska av alla anledningar i hela världen finnas till. Du är speciell som du är, och ingen är som du, därför kommer ingen någonsin kunna ersätta din plats - och då skulle det bli ett förjävla tomt stort helvetes tomrum utan dig som jag aldrig skulle klara.. <33

2008-09-23 @ 21:45:00
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0