lista igen ^^

Namn: Hanna Sabina Elisabet. :)
Smeknamn: Jowel mm. ^^
Födelsedag: April 8
Ögonfärg: Melerade. ^___^
Hårfärg: Naturligt mörkblond men rödorangeblond nue.
Pluggar: Grundskola.

Favorit..
Färg: Svart, röd, lila, grön.
Plats: Sängen. ^_____^ <3
Land: England.
Bok: Så många juuue.
Spel: Typ.. The Sims 2. :)
Drog: Loka. <33
Fordon: Ferraribil. :D
Film och serie: Många filmer, bla LOTR o många serier, bla Prison Break.
Djur: Ozelot. :D
Affär: Shock eller Bluefox. 
Tidning: Kalle Anka och OKEJ.
CD: Vapen och Ammunition. 
Café: Inget.
Sångare/Sångerska: Joakim Berg. <3
Internetaktivitet: Bdb, pea, blogg.

Brukar du..
Peta dig i näsan: Ja, ibland. :D
Gnälla: Väldigt mkt. ^^
Skrika: Ja... ;$
Sova: Om jag kan. <3
Ha ångest: Joo.
Skada dig själv med flit: Hrm.. Ibland. 
Ta mediciner du inte borde ta: Alvedon ibland.
Vilja dö: Sometimes.
Drömma mardrömmar: Tyvärr. :(
Ta droger: LOKA. <3
Försöka vara annorlunda: Nej, jag bara är det.
Klä dig i svart: Ja.
Gå till kyrkan: Ibland med Sofia. :D 
Röka: Inte ofta.
Ha sex: Haha, nooope.
Ljuga: Jaaa. :D
Hata folk: Ja. :D
Lita på folk: Nej.


Har du..
För många vänner: Nej, det kan jag inte påstå. 
Förföljelsemani: Ja, det har jag.
Tvångstankar: JA!
Någon annan psykisk sjukdom: Lätt deprission. 
Fysisk sjukdom: Mjäe.
Skada: Va?
Färgat håret: Ja, many times.
Brutit några ben: Nej, det har jag fan inte.
Gjort bort dig rejält: Ja, som fan.
Bra självförtroende: SÄMST I VÄRLDEN. >.<
Några piercings: 4 i öronen, ska ta i läppen när jag vågar.
Komplex: Ja, som fan.
Kysst någon: Nej .
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Sofia för två sekunder sen. :D
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nope, bara småkär.
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Velat vara otrogen: Näe.
Varit otrogen: Men, dööö. Nej.

Stulit någonting: Ja, från skolan.
Lämnat landet: Jae.
Rymt hemifrån: Nej, faktiskt inte, men jag kan!
Tuttat eld på nåt: Tyyp.
Gjort något olagligt: Ja-a då. 


Är du..
Förstående: Ja, oftast, enligt Sofia.
Öppensinnad: Tydligen.
Arrogant: Sällan.
Osäker: Ja, ganska.
Intressant: Vet inte.
Hungrig: Absolut inte.
Smart: Jag vet inte.
Barnslig: JAAAAAAAAAAAA! :D
Liten: JAAAA. :(
Lätt: VA?
Skoltrött: Ja, redan.
Rolig: Jaa, enl. Sofia. ^^
Pratglad: Nej, skojaru ? 
Frågvis: Ja, jo. 
Organiserad: Nej, inte speciellt.
Hälsosam: Nej, fan heller.
Blyg: Neei.
Attraktiv: Nej. o__O
Uttråkad lätt: Ja.
Ansvarsfull: Nej, jo, kanske.
Vegitarian: Nej, fan.
Besatt: Ja, av en korv. :D 
Arg: Ja, ibland.
Ledsen: JAG BLIR LESSEN!
Glad: JAG BLIR GLA!
Pålitlig: Ja. :) Enl. Sofia anyway.
Laglig: EHEHEHE.
Filosofisk: Ja, ganska.
Svår: Lite komplicerad.
Positiv: Nej.
Originell: Vene.
Lätt att förföra: Mhhhhmmm.
Bra på att ge komplimanger: Nej.
Bra på att få komplimanger: Nej, inte skärskilt.

Vem..
Saknar du: Pappa..
Vill du döda: Vene.
Rörde dig sist: Mamma kanske.
Vill du slå: Nån.
Kysste du sist: Ingen.
Vill du kittla: ZOOOFIIIAAA.
Kramade du sist: Sofia.
Vill du prata med: Jag vet inte.
Skrek du på sist: Lillebror min. 
Vill du vara som: Kungen.
Sårade dig sist: Jag vet inte.
Vill du bli galet full med: S. <3
Gjorde dig glad senast: Zooofiiia. ^^
Vill du helst träffa: Just nu? Darin.
Fick du sms från senast: Mamma.
Ringde dig senast: Sofia, på skype.

Hur..
Går du: Med fötterna inåt. (Fel på fötterna sen födsel.)
Svarar du i telefonen: "Ja?"
Fördriver du tiden: Med att lyssna på S.
Mycket pengar har du: Fattig.
Tjänar du pengar: Jag gör inte det.
Bäddar du sängen: Jag bäddar aldrig.
Hur ofta diskar du: Aldrig, d är äckligt.
Går det i skolan: Bra, faktiskt. 
Många stör du dig på: 858941284302058548513,12518585.
Ofta träffar du din familj: Varje dag kanske?
Mycket äter du: För mycket.

Är du för eller emot..
Krig: Emot
Dödsstraff: Emot
Abort: För
Läxor: Emot
Skatt: För
Politiker: Mot

Välj
Katt eller hund: Båda
Vit eller svart: Svart
Varmt lr kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Läppsex
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik
Leva eller dö: Jag vene.
Tjejer eller killar: Beror på hur det menas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0