lista

eftersom klockan inte är så mycket ännu gör jag la en lista. (A)

Ditt namn? Hanna.
Födelseår? År 1995.
Hur Lång är du? Cirka 153½.
Spelar du något instrument? Skulle vilja spela trummor.
Dina första tankar när du vaknar? Fuck no, inte en dag till.
Är du hungrig? Mår illa.
Var befinner du dig just nu? I mitt rum. :)
Biter du på naglarna? Oftast inte.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta med vita skellet och så står det BOO med orange text.
Har du några husdjur? Tre katter och en hund.
Är du singel? Som fan.
Vem är snyggast? Typ.. Fisksex @ bdb ?
Vem vet mest om dig? Jag själv? Sen äre Sofia. :)
Vad vill du ha just nu? SÖMN!
Rädd för? Att bli lämnad ensam.
Har du körkort? Nä, men jag tänker fanimej ta det!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Typ, Elisabet. Fast d blev ju ett mellannamn. :)
Pepsi eller Coca cola? Cola fer sure. <3
McDonalds eller Burgerking? Asså, donken är ju bäst, typ.. Men BK är också najs.
Sjunger du? Otroligt ofta, men det låter som fan.
Vad har du för skostorlek? Typ 36-38 men kan ha 35 o har oftast 38-39. 0:]
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Haha, är oskuld som fan, så, nej.
Vill du gifta dig? Ja! Ett stort jävla bröllop.
Kommer du överens med dina föräldrarer? Mjorå, för det mesta...
Din hårfärg? Just för tillfället? Typ orange/blond med röda slingor här o där. Naturligt är jag mörkblond.
Grönan eller Liseberg? Har aldrig varit på Liseberg så grönan i guess.
Vad sover du i? Kläder eller? Oftast bara trosor, men ibland en t-shirt också. Och så sover jag dåva i min säng. ^^
Kläder du har på dig? Strumor, trosor, bh, svarta mjukis byxor och en svart polotröja. :)
Favoritårstid? Typ. Våren. :)
Favoritmat och dryck? Currykyckling och loka päron.
hur svarar du i telefonen hemma? - Hej det är Hanna ?
Hur svarar du i mobilen? - Hej, Ja, Hej det är Hanna. Beroende på vem som ringer.
Sov du ensam inatt? Nä. Med hunden och lillebror.
Vad gjorde du kl 08 imorse?  Den är bara 07.28 än så länge?
Vad gjorde du för 15 min sedan? Bytte tröja, typ.
Vad var det senaste någon sa till dig? Låser du då? Hejdå.
Druckit idag? Naturdiet shake.
Vad är det för väder hos dig nu? Dimmiiiiigt.
Godaste glassmaken? Choklad. <3
Drömmer du mardrömmar? Rätt ofta tyvärr.
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt fönster, bla.
Favoritgodis? Choklad. <3
Hur många kuddar sover du med? Just nu? 7. Räknar man med hundens blire 8.
Längtar du mest efter just nu? Min säng. .__.
Vad väntar dig om 10 år? Man, hus, berömmelse? (A)
Saknar du någon nu? Pappa. <3
Snus eller cigaretter? Om jag ska väja, cigaretter, absolut.
Vill du ha barn? Nope.
 längtar du till din nästa födelsedag? Mja, man blir ju fjortis. :o
Är du blyg? Faktiskt inte.
Tycker du att du har fin dialekt? Har typ ingen ?
Har du spytt i någons knä? Öh, när jag var liten?
Tycker du om fester? Typ ?
Är du modig? Ja, typ, ibland. ^^'
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Narå.
Vad har du för planer till helgen? Träffa moster typ.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 3 år. Jag vet inte.
Är du sugen på något nu? Att sova, fortfarande.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Jorå.
Vem får en kram? Typ, just nu? Den här frågan är skum.
Vem får en puss? ASSÅ? VA ? ._.
Brukar du läsa horoskop? Ja. :D
Sprit, cider, vin eller öl? Cider.
Kan du baka bullar? Nää.
Bläck eller blyerts? Typ, blyerts. Suddar mkt.
Katt eller råtta? Katt fer suuuure!
Hund eller katt? Båda. <3
Vad såg du senast på tv? Jadu.. Jag har ingen aning. Jo, typ.. The x-effect.
Tycker du om din pappa? Jag älskar honom. <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag får en kram (A)

Haha, älskar'ej <3

2008-09-25 @ 11:39:26
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0