Hur kan 1 år gå så fort?

Idag har jag känt Sofia i ett år, och det har gått så otroligt fort. Stunder av skratt och glädje, tårar och sorg, skrik och arghet har gått på ett kick. Jag älskar henne och jag hoppas vänskapen mellan oss aldrig tar slut. Hon är som mitt syre, jag lever inte utan henne. Hade det inte varit för henne, vem vet vart jag varit nu då? Hade jag varit vid liv? Minnena är många redan nu och de lär bli fler. Idag hade vi picknick nere på Nicksta. :) Vi åt muffINsarna som jag gjort och annat. Det var kallt, men mysigt. Athos var också med. <3 Förövrigt berättade mamma att hon beställt Kentboxen till mig. Jag är överlycklig. :D Ha det bra, alla läsare. :)

Kent boxen

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag vill också ha kent-boxen!

puss

2008-09-29 @ 18:24:22
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0