hata hata hata mornar

[Marielle; Jag älskar dig något otroligt. Tack för att du finns där. Även om jag inte kan hålla med dig är jag tacksam att du finns där och säger så. Det hjälper, och gör att jag vill fortsätta kämpa. <3 (Ang. Bloggspace, så skulle jag gärna byta, men jag vill inte att alla inlägg här ska försvinna. Svårt dilemma.)]

Jaha, morgon igen. Sovit med min lillebror inatt, o sov väl, ja, dryga 5 timmar. Kul som satan, eller hur? O nu ska jag pallra mig iväg till skolan, vara där, vid tio eller nåt så ska jag till doktorn, o sen har jag väl typ lunch och gympa. Vet inte riktigt. Verkar som en allmänt intressant dag, not. Dessutom fryser jag, till tusen! Är det väldigt kallt ? Oj vad smart att fråga er då, ni vet ju säkert hur varmt det är i mitt rum. Grr. >___< Nej, jag sitter bara och babblar på om allmänt ointressanta saker, så nu slutar jag.

Kommentarer
Postat av: Marielle

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Du behöver ju inte radera den här bloggen fast du byter? :)

2008-09-24 @ 20:49:46
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0