Gaash.

Jag har inte suttit vid datorn på hundra år? Jag har inte pallat, har inte haft tid. Skolan tar upp alldels för mycket tid. Jag pluggar hela tiden, jag har fan ingen fritid kvar. Visst, vi har inte så långa dagar, men vi har massor att göra, och hinner vi inte i skolan ska det göras hemma. Jag pallar fan inte det. Annars mår jag rätt okej, är förkyld och kanske har åkt på mycoplasma igen, hoppas inte. Idag har vi klasskamp eller vad fan det hette på Kvarnängen, typ som olympiad dårå. Jag lär inte orka mycket, har ont i halsen och hostar som en tönt. Aja, vi får väl se hur det går med den saken.
Förresten så har jag dampat typ totalt för ett tag sen, gråtit och allt känts totalt meningslöst. Mitt rum ser ut som satan och mamma pratar om antideprissiva ett tag eller så. Suck.
Nu ska jag gå och göra mig i ordning, har franska direkt på morgonen och jag har inte ens tittat på läxan. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag saknar dig otroligt mycket Hanna...

2008-09-18 @ 16:09:26
URL: http://xhorrific.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0