Falun

Sitter här och funderar lite. Vi känner några som heter Lena och Daniel, min lillebror är kompis med Daniels son. Daniel och hans son kommer från Falun och hans mamma bor kvar där, och för att det inte ska bli så jobbigt för honom att åka mellan Nynäs och Falun ska dem flytta upp dit. Och det är så konstigt, för dit dem ska flytta tar det 10 minuter med buss till Elise. Tio minuter. Så till sportlovet, förmodligen, ska vi åka upp, och då får jag ju äntligen träffa Elise. :D Efter en sisådär tre år. Sjukt nice. Men jag är typ jätte orolig att Elise och jag ska hata varann eller inte känna igen varann. Och att jag ska prata alldeles för mycket och att hon ska bli jätte irriterad, jag har en stor förmåga att göra det. Men men, kul att få träffa henne iaf, och jag längtar ju redan, fast det är flera månader kvar. :)

Idag har jag förövrigt inte gjort ett skit, varit i skolan och där har vi ju läsdagar. Vi ska läsa ut Blåögd och svara på frågorna om den (16 stycken ungefär, blir ett A4 fullt, på båda sidor. Jag skrev det i alla fall). Och det var jag klar med först i klassen, typ två-tre stycken till som hann klart med o läsa. Men jag hann läsa två böcker, och mjo, jag är nog rätt bra på att läsa. ^^ Så i morgon blire att ta med sig egen bok, eller låna nåt i bibblan. ^___^ Efter skolan tog jag en kort sväng med Athos och sen har jag städat undan på mitt skrivbord, satt fast batterigreppet på min kamera och letat efter det andra batteriet, och jag hittar det fan inte. Jag blir riktigt sur! :( Nu tänkte jag gå och fråga bror min om han kan hjälpa mig att hitta några hörlurar till min iPod, de lurarna har typ.. Packat ihop. Det är surt. Hare bra där ute, och jag saknar många. Ingen nämnd, ingen glömd. Puss. :) Juste, jag har sett på TV också, haha. Desperate Housewifes och GRΣΣK.


♥ / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0